Jan 24, 2011

Photos צילום

הרבה פעמים תמונות מגלות את כל האמת. מכירים את הרגע המתוק הזה לפני שאתם רואים תמונה שלכם מטיול נפלא, כשרוח בידרה שיער ושמש הוורידה לחיים? ומכירים את הרגע אחרי בו במקום דוגמנית על מחוייכת, אתם מתבוננים בתדהמה במכשפה מעמי ותמי?
זה קורה גם בצילומי חדרים! וכמו שתמונות המכשפה לימדו, אותי לפחות, להעמיד לפניי ילד קטן ופוטוגני שיסתיר את מה שצריך, שניה לפני הפלאש... כך גם תמונות החדרים המוזנחים מראות לנו בדיוק מה צריך להשתנות בחדר.
תמיד יש לי מצלמה בשלוף, ולעיתים קרובות אני מצלמת חדרים בביתי ובבתי אחרים רק כדי לראות מה לא מוצלח בהם, מה צריך לזוז, להצבע, להזרק, לקבל טיפול מסור (בחולם או בשורוק...). תמונות ה״לפני״ הן לא רק כדי להגעיל, הן אבן הדרך ל״אחרי.״
כשהגענו לקליפורניה נהגתי לבלות סופי שבוע בנסיעה איטית ברחובות תרה אחר garage sales. תאבון המציאות שלי לא ידע שובע, עד כדי כך שגדולצ'יק וקטנצ'יק פיתחו פוביה מהשלטים הצהובים המזמינים הללו (כשחזרנו לחופשה בישראל ראו שלט "לחתונה של..." ומיד התחילו להתחנן על נפשם...). הכל היה כל כך זול ומפתה שקניתי אפילו את הדבר הבא (בהעדר מילה הולמת יותר). ואותו דבר ישב אצלי בבית שלוש שנים בלי להפריע לאף אחד, עד שיום אחד הוא בטעות נדחף לי לפריים.

Sometimes a close look at photos reveals a harsh truth. A photo taken on a sunny day where you posed in front of the camera feeling like a top model, turns out to be an exact replica of nanny Mcfee... A wide natural smile reveals the fact that even white crowns in certain lightnings are beiger than you would care to admit... and a cozy side table purchased in a garage sale for 2 dollars (including the table cloth!) when seen through the camera lens proves that it actually gives your home a tacky cottage chic in the worst possible way!

This table was bought 3 years ago, and never bothered me, until one day it made the terrible mistake of sneaking into a photo...

Shabby Cottage Blah...
So I got rid of it, well actually it's waiting in my garage, maybe in 20 years it'll be retro chic!  The lamp- no words to describe the catastrophe- miraculously stopped working, and I ended up with a corner I can live with (at least for a while).





מכיון שזה בית שכור ולא ניתן להדביק טפטים על קירות
קניתי בד וחיברתי אותו לקיר באמצעות שתי קורות עץ
בצדדים
Since in rented houses it is sometimes not allowed to put wallpaper, I found a simple way to add color by attaching fabric to the wall and finishing it with two wood panels on the sides.





2 comments:

  1. רעיון גדול. אכן, את מוכיחה כאן את הטענה שהעלית בעניין הצילום.

    ReplyDelete
  2. תודה, יש לי עוד הוכחות רבות כאלו שמסתתרות ברחבי הבית, אבל נתתי כאן טעימה קטנה

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...