Jan 4, 2011

בלגן - Clutter

אני שונאת בלגן!
לצערי אני בלגניסטית לא קטנה שמטפחת 3 בלגניסטים גדולים מאוד - שניים ביולוגיים ואחד מבחירה... וחיה בארץ של נברנים בלגניסטים. הסתכלתם פעם מה האמריקאים שומרים במחסנים שלהם? ראיתם את מבני האחסון האימתניים על כל פינה ושעל? והדבר הכי נורא  - זה מדבק! מאז שהגענו לקליפורניה הוכפל תוכנו של הבית שלנו. 
אבל לא לדאוג, הכל בשליטה! אחרי 2 קורסים בארגון מקצועי, טיהור בית ומכירת חצר decluttering and garage sale
(לפעמים יש מושגים שפשוט אי אפשר לתרגם...) הבנתי שבלגן נוצר מהר מאוד, אבל תחזוק יומיומי של כמה דקות מונע אותו לחלוטין. 
מאז אני נהנית לסדר. לכל דבר יש מקום, ולמה שאין - או שלא צריך, או שצריך למצוא מקום! אז מצאתי מקום לתיקים, לא עוד דחיפה מאחורי דלת (שכבר לא נפתחת) לא זריקה בארון עמוס לעייפה, אלא תצוגה אסתטית ונעימה, במקום נגיש.


Instead of tucking and stuffing all my bags into a closet or behind a door, I chose a corridor next to the entrance of my home to display my bags in an organized way that is both aesthetic and easy to sort.



המסדרון הקטנטן בכניסה לבית היה ללא שימוש עד שתליתי בו את התיקים
  

4 comments:

  1. נורא מצחיק כמה שזה נכון!
    כמו שאר הרעיונות, גם זה פשוט ומעולה. אני לא אעשה את זה רק כי יש לי יותר מדי תיקים...

    ReplyDelete
  2. אבל... שירלי יקרה. יש לך גם המון קירות....
    אני מפחדת להתרברב שוב, אבל נדמה לי שעכשיו פתרתי את נושא ההרשמות באי-מייל. תחזיקי לי אצבעות.

    ReplyDelete
  3. היי. מאוד אהבתי את הפוסט שלך!! זה רעיון מעולה!! יש לי המון קירות ריקים בבית ולאחרונה חיפשתי דרכים יצירתיות למלא אותן.. נראה לי אנסה את הרעיון הזה! תודה רבה

    ReplyDelete
  4. תודה רבה! אני מאוד אוהבת למלא קירות... יש לי עוד המון רעיונות. מקווה שתמשיכ/י לעקוב

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...