Dec 23, 2010

לוח מחיק - Dry Erase

בוקר אחד נמאס לי מכל היומנים הממוחשבים שבגללם אני רק מפספסת פגישות וחוגים, והחלטתי ליצור לוח גדול ונגיש שאפשר לראות ולעדכן בקלות. המקום המתאים ביותר היה ליד המחשב, בעיקר מפני שהוא ממוקם במרכז הבית.
קניתי צבע שנקרא:
dry erase
וצבעתי את ריבועי הימים לחודש. הוספתי מסגרות קטנטנות שצבעתי בצבע ספריי עם ימי השבוע, וכל מה שנותר הוא לעדכן את הלוח מידי פעם

When you keep on missing appointments (at $150 an hour, mind you) and never seem to remember when your son's soccer game is, you realize sadly that your electronic calender is just a decoration. So! why not make a decorated calender that might be efficient as well? This is what I came up with …

נכון, הקיר קטן, וגם קיבלתי על זה תגובות מצחיקות, אבל זה באמת עובד






8 comments:

  1. שלום רב,
    הרעיון מקסים
    היכן ניתן לקנות בארץ Dry Erase Paint?
    תודה
    ענת

    ReplyDelete
  2. הי ענת, עד כמה שידוע לי אפשר לקנות כמעט בכל חנות צבע בישראל. צריך לבקש צבע מחיק לקירות

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי
      אני מחפשת צבע שניתן לצבוע בו את הקיר להפוך אותו ללוח מחיק במשרדים שלנו. נתקלתי בהתכתבות שלכם
      אך לא הצלחתי למצוא את הצבע הנ"ל באף חנות.
      הדבר היחידי שנמצא הוא צבע ללוח מחיק שניתן לכתוב עם גירים
      האם יש לך כל מידע נוסף לתת לי?
      המון המון תודה

      Delete
    2. הנה קישור של אמזון לצבע הזה. משום מה אני לא מוצאת אותו בישראל. צריך לבדוק מי מייבא מוצרים של רסטולאום (זו החברה של הצבע המחיק וצבעי הלוח ועוד כל מיני דברים נהדרים)
      http://www.amazon.com/Rust-Oleum-241140-Erase-Brush-White/dp/B000PGBCOC
      חשוב מאוד לציין, שיש לסיים את הצביעה תוך שלוש שעות. בתוך הקופסא יש שתי פחיות צבע ולאחר הערבוב הצבע מחזיק מעמד שלוש שעות בלבד
      בהצלחה

      Delete
  3. ואוו! לא היה לי מושג שקיים צבע מחיק. הרעיון נפלא והביצוע מקסים!
    איילת

    ReplyDelete
  4. רעיון מקסים ויעיל!!! כל הכבוד

    ReplyDelete
  5. רעיון מקסים ויעיל!!! כל הכבוד

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...