Dec 22, 2010

חדר משחקים עם פוטנציאל -לשתי בנות מתוקות - Play Room

התקציב לחדר היה 500 דולר 
בסכום הזה הייתי צריכה לקנות שתי שידות מדפים לאלפי הצעצועים שהתגודדו בחדר, ספה נפתחת, צבע, דיקורציה, ועוד ועוד. משימה די קשה, אבל נדמה לי שעמדתי בה.
תחילה צבעתי את הקירות בלבן, כולל התקרה המשופעת. בניתי את הרהיטים שנרכשו באיקאה, ואחר כך סידרתי את כל הצעצועים, הוספתי פרחי פומפום מהתקרה, וילונות, מדפים, מראה ומנורה שנצבעו באותו גוון, והרי לכם חדר בגווני לבן וצהבהב.

This room used to be a pool house. It then became a storage room, and then two little girls decided they should play there, so their mom called me, and this is what I came up with:

רואים את התקרה? היא עשוייה מדיקטים וצביעתה ארכה זמן רב



הייתה אפשרות למקם את השידות אחת ליד השניה לאורך הקיר, או, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה, למקם את הספה ליד אחת השידות ואת השניה להעביר לקיר הנגדי. אני אוהבת יותר את האופציה הראשונה.




את המראה קניתי בחנות יד שניה במחיר מגוחך. ריססתי אותה בספריי צבע, וכך הבנות להן שייך חדר המשחקים יכולות להתחפש, להתאפר ולעשות מה שבנות לפעמים אוהבות לעשות מבלי לרוץ כל שניה למראה בחדרים אחרים.



הבנות מאוד אוהבות לצייר, לכן מתחתי כבל עם קליפסים קטנים להצגת העבודות שלהן. תצוגה מתחלפת, ודרך זולה פשוטה ואסטתית לכבד את העבודות שלהן.



פרחי הפומפום האלו מרשימים, מוסיפים גוון, ופשוטים מאוד להכנה. למדתי להכין אותם באתר הזה











אלו הם עיגולי ריקמה פשוטים וזולים עד מאוד שמתחתי עליהם בדים עליזים. דרך פשוטה וקלה להכניס צבע ועניין לכל חדר





3 comments:

  1. איזה יופי.
    מוכשרת

    ReplyDelete
  2. איפה קנית את הסלסלות הצבעוניות שבתוך הכוורת?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...