Jan 5, 2011

החדר שאני הכי אוהבת בבית - Dinning Room

חדר האוכל הוא המקום האהוב עלי בבית ולא בגלל  האוכל...
המיקום שלו מושלם. חולש על כל הבית מן הכניסה ועד חדר המשחקים. ממש כמו חדר בקרה. 
האור בחדר הזה נפלא. תמיד מואר, תמיד עליז ומזמין, ובערב כשאני מדליקה את ה"נברשת שלנו" (חתיכות פלסטיק מנצנצות...) החדר מואר, סליחה על המליצה, באור יקרות.
באביב הגפן של השכנים מטפס על הגדר בירוק מרהיב, והתוספת החדשה בחדר, שידה לבנה עם חלונות שקופים, משלימה את המראה.

הצבע הלבן כל כך מתאים בחדר הזה. בכלל בזמן האחרון אני אוהבת לבן. אודה ואתוודה שה"זמן האחרון" נמשך אצלי כבר כמה שנים טובות ורק בגלל חוסר הפרקטיות שלו עם ילדים, ממשתי את אהבתי רק בחדר הזה.
אז חברות יקרות, אל תעלבו שאני לא מזמינה אתכן לקפה בסלון. אני פשוט אוהבת את החדר הזה יותר...

My favorite place in my home is the dinning room and not just because one eats there...
It has the perfect location, wonderful light, and it is white (my color of choice in the last couple of years)





מבט מן הכניסה - אמרתי כבר שהוא חולש על כל הבית?





התוספת האחרונה לחדר ארונית תצוגה שמצאתי במכירת חצר
לא יודעת מה שימח אותי יותר - הארונית או המחיר שלה...


ציפיתי את פנים הארונית בבד


I covered the inside of the hutch with fabric - an easy, quick project to add color and interest





the big apple on my table




גם הקרבה לארון הממתקים מוסיפה לחיבה היתרה
שאני רוחשת לחדר...

 All the goodies in this closet - obviously my favorite spot!



10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. אמת, האור בחדר הזה נפלא! השילוב של האור הגדול עם הלובן הבוהק ועם נגיעות הצבע הוא שהופך את החדר לקסום.

    ReplyDelete
  3. מסכימה איתך. כמעט סיימתי את הרשומה ב"חג שמח" כי האור והלובן נותנים הרגשה של חג. פשוט להכנס כל פעם לבית עם חיוך.

    ReplyDelete
  4. התעלפתי!! איזה חדר משגע! והארונית... יוווו, כמה שהיא יפה!
    טוב, מתי מכירת החצר הבאה?

    ReplyDelete
  5. תודה תודה יעלי, אם היית כאן היית חוגגת על תרבות מכירות החצר. הלואי והייתה כזו מגמה גם בישראל. זה פשוט גן עדן לחובבי שיפוץ ועיצוב כמוך.

    ReplyDelete
  6. Love the green apple!I can see why this is one of you favorite rooms, it's beautiful.

    ReplyDelete
  7. Thanks Holly. and for my readers: look at my blogroll and visit Holly's amazing blog A Place Imagined!

    ReplyDelete
  8. אני לא יודעת איך נראים שאר חדרי הבית, אבל אני בהחלט מבינה למה את אוהבת את החדר הזה.
    האמת, שעכשיו מתחשק לי גם להחליף את הרהיטים שלי לרהיטי עץ לבנים. אצלי הכל עכשיו בגוון של עץ אורן טבעי או עץ כהה יחסית, והלבן הזה ממש פותח את החלל. נותן תחושה נקייה ורעננה.
    אהבתי.

    ReplyDelete
  9. תודה רבה. אני מניחה שכמו אצל כולנו זה עניין של תקופה. אני עכשיו בתקופה הלבנה, אבל מידי כמה שנים זה משתנה. אולי גם אצלך זה כך. מה שטוב תמיד אפשר לקחת מברשת ולשנות

    ReplyDelete
  10. אהלן,
    יש לי 2 שאלות:
    אני עומדת לנסו לביקור השנתי למשפחה באריונה, ואשמח ללכת לגראז' סיילים-האם יש כללי התנהגות מקובלים באירוע כזה? מה לא לעשות?

    דבר שני-איך מרפדים רהיט/מגירות בבד? יש לי כמה מגירות מכוערות שדורשות ריפוד מחדש. הבעיה-יש לי בד מקסים אבל דק ואין לי מושג איך לרפד.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...