Dec 29, 2010

קירות - Walls

הסתובבתי לי בבית מתבוננת במבט חדש, ופתאום גיליתי שאני אף פעם לא תולה תמונות על הקיר. סתם תמונות ממסוגרות. מסתבר שאני מעדיפה להניח אותן על משהו (אדן חלון, תיבה, שידה, או מדף) ולהפוך אותן לחלק מהעיצוב הכולל.

There are so many ways to display pictures and paintings. They don't necessarily have to be framed and hung on the wall. Take a look around my home to see other ways of using pictures as decor, as well as other options of wall art.



תמונה של אמי בילדותה סמוכה לתמונת העיר טאלין, בה גדל סבי
   
אולי זה קשור לעובדה שאני חיה כל כך הרבה שנים בבתים שכורים, אבל דווקא כאן בקליפורניה עם הקירות הדקיקים שאפילו סיכת שעם חודרת, הכי הגיוני לתלות מבלי לדאוג לחורים בקיר, ובכל זאת את תמונות הכלבים החמודים שלי שהבאתי מנורבגיה שוב הנחתי על שידה בחדר המשחקים


אפילו את תמונותיה של סבתא לא תליתי
 


בתמונה האחורית סבתא רות עם אחותה ריטה ברצף תמונות מרתק
  
אולי אני פשוט לא אוהבת תמונות תלויות.

רוב הדברים על הקירות אצלי בבית לא עונים על ההגדרה של תמונות. לרוב, מדובר בקיר שעוטר בדרך אחרת. הנה מספר דוגמאות:

על קיר הלבנים של האח שלנו (לא ברור לי מדוע יש אח בארץ שאולי יום אחד בשנה יש צורך להדליק אותו) הדבקתי ציטוט עובדה: בשמונים ושניים אחוזים מחדרי המגורים האמריקאיים יש תמונת נוף. ומכיוון שאני לא אמריקאית, ההמשך ברור...
תליית פריטים על הקיר עדיפה בעיני מתמונה ממוסגרת. את הפרחים הללו קניתי במוזאון לאומנות בסן פרנסיסקו. עליזים ומוארים, וכן, ניתן לצבוע אותם בשלל צבעים.

את קיר ארונות המטבח שלי הפכתי ללוח. גם יעיל (רשימות קניות, טלפונים חשובים ועוד) וגם לוח ציור לילדים.



ליד הלוח חיברתי לקיר שתי קופסאות, לגירים ולספוג.

אני מאוד אוהבת דקאלים wall decals וצריכה להכריח את עצמי לא להסחף איתם. בפינת האוכל על קיר נמוך שמסתיים במעקה מכוער (שבעל הבית חושב שהוא יפה) הדקאל מושך את העין למטה במקום לעמודי המעקה, ומשקיט ולו במעט את הצרימה האסטתית.


אז מה העניין עם תליית תמונות? עדיין לא ברור.
אולי זה לא משנה...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...